Piękny początek wspólnego rejsu… – Dominika i Piotr

Czy tematyka morska zarezerwowana jest tylko dla nadmorskich i mazurskich przyjęć? Co jeśli wesele odbywa się na Mazowszu, a wspólną pasją narzeczonych są sporty wodne i żeglarstwo? Czy mimo ” niesprzyjających” okoliczności powinniśmy zrezygnować ze stylizacji tak bardzo oddającej ich charakter i tak do niej pasującej? O nie! My się tak łatwo nie poddajemy…

zeglarskie wesele ksiega go Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

Dziś chcemy Wam przedstawić ślub i wesele, które organizowałyśmy dla Dominiki i Piotra – całe wydarzenie od początku do końca utrzymane było w stylistyce żeglarskiej…

Kiedy się poznaliśmy, niewiele rzeczy było wyklarowanych… Dominice zależało na bliskości wody, Piotr stawiał na obiekt o niebanalnym wyglądzie i koniecznie z ogrodem. Nie było jasne nawet to, w jakim regionie Polski odbędzie się ślub. Braliśmy pod uwagę Mazowsze, Mazury, a nawet Opolszczyznę. Wszystko jednak stało się jasne, kiedy pokazywałam Dominice i Piotrowi potencjalne miejsca na ich przyjecie weselne. Jako wisienkę na torcie, na koniec dwóch intensywnych dni, zostawiłam piękny pałac pod Warszawą. I chyba nigdy nie zapomnę tych uśmiechów, które zobaczyłam, gdy dojechaliśmy na miejsce… A gdy spacerowaliśmy na tyłach pałacu i znowu je zobaczyłam, sprawa była przesadzona! Z racji niewielkich pomieszczeń pałacowych, zdecydowaliśmy, że w parku stanie namiot bankietowy, który pomieści wszystkich gości. Sam pałac natomiast miał stanowić niezwykłe tło dla wesela. Nie bez znaczenia była także renoma kuchni serwowanej przez pałacowego Szefa.

zeglarskie wesele zaproszen Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

zeglarskie zaproszenie pude Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

zeglarskie morskie wesele b Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

wesele koordynacja kraina s Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

pudeleczko na obraczki mors Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

kraina slubow wesele Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

zeglarskie morskie wesele Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr
Priorytetem dla Dominiki i Piotra było piękne miejsce, ale zaraz za nim miały być dobre jedzenie i muzyka na wysokim poziomie. Zadbałyśmy o to wszystko, a już sam dzień ślubu pokazał nam po raz kolejny, że pracujemy nie tylko ze wspaniałymi ludźmi, ale tez wybitnymi profesjonalistami. Goście także to docenili, a coverband miał nad ranem aż dwa bisy!
Etapy organizacji przebiegały sprawnie. Wreszcie przyszedł moment stworzenia wizji aranżacji i dekoracji. Po kilku miesiącach współpracy, udało mi się poznać pasje Dominiki i Piotra, ich zainteresowania i styl życia. Pomyślałam więc o tematyce, o której tak naprawdę nigdy głośno nie rozmawialiśmy… Nie czekając na nic, podjęłam ryzyko i stworzyłam bazę pomysłów na wesele z motywem żeglarskim, gdzie prym wiodą żaglowce, rybackie sieci, kotwice i muszle. Wysłałam je Dominice i Piotrowi. Na feedback nie musiałam długo czekać :) Większość pomysłów bardzo się spodobała, a idea winietek w formie łódek z papieru przyjęła się szczególnie! Teraz pozostała kwestia dopracowania koncepcji.

wesele w ogrodzie zdunowo Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

wesele plenerowe zdunowo kr Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

zeglarskie wesele pomysły Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

wesele zeglarskie pomysły Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

zeglarskie wesele numer sto Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

morskie wesele palac zdunow Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

morskie zeglarskie wesele Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

wesele dekoracje latarnie Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

oryginalne winietki zeglars Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

zeglarskie dekoracje na wes Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

Zależało nam bardzo, aby żeglarska stylistyka przejawiała się nie tylko w kolorystyce, ale i w doborze drobnych detali, pozornie niezauważalnych lub nieważnych elementów… Praca nad tematem zaczęła się od zaprojektowania zaproszeń, które były … biletem na rejs! Tak, dokładnie tak! Goście, zamiast standardowej koperty z zaproszeniem, otrzymali efektowne etui z biletem na rejs i wkładkami z dodatkowymi informacjami. Nie zapomnieliśmy nawet o perforacji odcinka „dla kontrolera” :) Efekty pracy nad projektem zaproszeń oraz nad aranżacją w wykonaniu naszej niezawodnej florystki możecie ocenić sami. Nadmiar słów jest w tym przypadku raczej niepotrzebny… ;) Waszą uwagę chcemy tylko zwrócić na nieziemsko piękne czerwone peonie – zdobycie ich wiązało się dla naszej florystki Asi z dużym wysiłkiem, ale się udało! Pachniały i wyglądały cudownie! Dziękujemy Asiu!

czerwono granatowe wesele Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

zeglarskie wesele dekoracje Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

zeglarskie wesele balony Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

tort weselny morskie zeglar Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

wesele plenerowe palac zdun Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

wesele fajerwerki sztuczne  Piękny początek wspólnego rejsu...   Dominika i Piotr

Dominiko i Piotrze, jeszcze raz dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarowaliście!

Dzięki Waszej otwartości, miałyśmy możliwość organizacji wydarzenia nietypowego i pięknego! Mamy nadzieję, że będziecie miło wspominać ten dzień i nas ;)